avatar Ten blog rowerowy prowadzi Robert z Poznania. Ma przejechane 6736.30 kilometrów w tym 650.20 w terenie. Jeździ z prędkością średnią 21.06 km/h i wcale się tym nie chwali.

KONTAKT
GG 1110061
Email: robert (@) zabel.pl

Rower:Felt Q650

Runda na Dziewiczą

Piątek, 25 czerwca 2010 · dodano: 26.06.2010 | Komentarze 2

Popołudniowa runda z chłopakami na zakurzoną Dziewiczą Górę.

Ekipa jedzie od strony Malty więc czekam na nich przy starym młynie na Browarnej. Spotykam Rodmana który był na wycieczce z synkiem - młodym gigowcem :)

Nadjeżdżają ziomale i dajemy singlem wzdłuz stawku w stronę Swarzędza. Na tamie lecimy po płytach i po chwili słyszę odgłosy przypominające stukot starego taboru PKP. Laczek w tynym kole. Ktoś włącza stoper, dwie i pół minuty plus dopompowanie i jedziemy dalej. Na dziewiczej robimy dwa podjazdy i szukamy okularów które jeden z kumpli zgubił na zjeździe. Komary strasznie rypią więc wracamy tą samą drogą na Maltę i jeszcze kręcę się chwilę ciągle na ciśnieniu około 2 atmosfer z tyłu. Fajna szybka runda ale piachy za tydzień dadza się we znaki na Giga...