avatar Ten blog rowerowy prowadzi Robert z Poznania. Ma przejechane 6736.30 kilometrów w tym 650.20 w terenie. Jeździ z prędkością średnią 21.06 km/h i wcale się tym nie chwali.

KONTAKT
GG 1110061
Email: robert (@) zabel.pl

h km/h:
Rower:Cicha

Za ległem

Czwartek, 3 marca 2011 · dodano: 03.03.2011 | Komentarze 4

Obecnie poruszam jedynie na Cichej.
Radość z jazdy na tym rowerze jest porównywalna do wypicia grzańca w Murzasichle po całodniowej wędrówce w deszczu.
Od ostatniego wpisu działo się tyle, że nie ogarniam, a niestety czasu na systematyczne wpisy brakuje...
W ubiegłą sobotę wystartowałem sobie w kolejnej edycji GP Poznania w biegach przełajowych. Jako, że nie czułem się tęgo do ścigania, to zabrałem ze sobą na bieg "małpkę" canona i postanowiłem uwiecznić to, co tam się dzieje :)
I poczułem atmosferę jaka panuje "na tyłach", zupełnie inaczej niż z przodu :)

Sugeruję włączyć głośniczki ;)

prinx
| 17:44 niedziela, 6 marca 2011 | linkuj O kurde...ale się namęczyłem...ale działa. Dzięki :-) Wyświetla nawet z takimi ustawieniami jakie sobie daję na vimeo dla embed code.
Pozdrawiam.
zabel
| 16:22 niedziela, 6 marca 2011 | linkuj klosiu: dzięki :)
prinx: wystarczy w tekst wkleić link do filmiku, czyli w tym przypadku: http://vimeo.com/20418412
prinx
| 15:36 niedziela, 6 marca 2011 | linkuj Poratuj mnie proszę i napisz jak wkeić filmik z vimeo (łopatologicznie najlepiej) - najlepiej na miala prinx@o2.pl. Widzę, że się z tym już uporałeś. Dzięki
klosiu
| 17:24 czwartek, 3 marca 2011 | linkuj Fajny klimacik, niezle ci wyszlo to filmowanie w biegu :).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iauli